• Polski
  • English
  • NASZA KADRA

    monika konieczna kowalczyk

    MONIKA KONIECZNA-KOWALCZYK

    Właściciel

    Właściciel i założyciel przedszkola, pełni rolę dyrektora.

    Wykształcenie wyższe medyczne.

    Magdalena Eysmont - small

    MAGDALENA EYSMONT

    Właściciel

    Właściciel i założyciel przedszkola, pełni rolę dyrektora.

    Wykształcenie: wyższe, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie.

     

     

    logo_preschool_school_krzywe2

    KLAUDIA KORPOWSKA

    Dyrektor Przedszkola / Dyrektor Dydaktyczny / Koordynator Nauczania Języka Angielskiego

    Przez ponad cztery lata pracowałam z dziećmi w Anglii. W pierwszym roku ukończyłam kurs Nauczania Wczesnoszkolnego, uprawniający mnie do pracy Nauczycielki Przedszkola i Żłobka. Połączyłam to z wieloma innymi kursami kierunkowymi, dzięki którym zdobyłam jeszcze większą wiedzę na temat rozwoju edukacyjnego dzieci. Zostałam opiekunem grupy i miałam szansę na bliską współpracę z dziećmi i ich rodzicami/opiekunami. Byłam jednym z kluczowych pracowników nadzorującym planowanie pracy nauczycieli z dziećmi w przedszkolu.

    Jako koordynator nauczania języka angielskiego wspieram nauczycielki, przy jednoczesnym nadzorowaniu jakości ich nauczania.

    logo_preschool_school_krzywe2

    AGNIESZKA WALCZAK

    Asystentka Dyrektora / Asystentka Nauczyciela

    .

    Dominika psycholog

    DOMINIKA KOKOSZKA

    Psycholog

    Jestem ambitną i pracowitą osobą, dla której praca zawodowa jest jedną
    z największych pasji. Możliwość wspierania rozwoju dzieci daje mi dużo satysfakcji oraz radości. Staram się, aby prowadzone przeze mnie zajęcia psychoedukacyjne były nie tylko źródłem technik i sposobów radzenia sobie w sytuacjach społecznych, ale także dobrą zabawą pełną ciekawych oraz kreatywnych pomysłów. Prywatnie uwielbiam podróżować, piszę wiersze, opowiadania i bajki.

     

    logo_preschool_school_krzywe2

    NABILA IBRAHIM

    Native Speaker

    .

    logo_preschool_school_krzywe2

    HELEN MURIUKI

    Asystentka Nauczyciela

    I'm a teacher with a strong commitment to developing young minds and creating a welcoming learning atmosphere. I have strong communication skills, a passion for early childhood education, and a strong commitment to assisting the lead teacher in creating a dynamic and engaging classroom environment. I thrive in collaborative settings, prioritize student well-being and am eager to contribute my enthusiasm and skills to help create an enriching educational experience for our young learners.

    DSC_7197-bez logo

    DOROTA TKACZYK

    Nauczyciel Główny

    Dzieci są pełne radości, nie ukrywają emocji, mówią co myślą, mają niesamowitą wyobraźnię, praca z nimi to codzienne odkrywanie świata na nowo.

    logo_preschool_school_krzywe2

    ELŻBIETA ŚWIĘCICKA

    Nauczyciel Języka Angielskiego

    Głęboko wierzę, że zaangażowanie i motywacja odgrywają kluczową rolę w procesie nauczania, dlatego w mojej pracy z dziećmi staram się przede wszystkim wzbudzić ich zainteresowanie tym, co robią.
    Jako nauczyciel języka angielskiego miałam okazję pracować z dziećmi w różnym wieku. Posiadam również kilkunastoletnie doświadczenie w branży wydawniczej w tworzeniu podręczników do nauki języka angielskiego dla różnych grup wiekowych. Pracując w wydawnictwie przygotowywałam liczne szkolenia z zakresu metodyki nauczania, a także uczestniczyłam w licznych szkoleniach metodycznych dla nauczycieli języka angielskiego organizowanych przez wydawnictwo oraz stowarzyszenia i instytucje działające na rzecz podnoszenia jakości nauczania takie jak IATEFL, PASE, czy Edunation.
    Zdobytą w ten sposób wiedzę wykorzystuję na co dzień w mojej pracy nauczycielskiej.

    logo_preschool_school_krzywe2

    ŻANETA MADEJ

    Nauczyciel Główny

    Praca z dziećmi wymaga nie tylko cierpliwości ale i kreatywności, dlatego konieczne jest ciągłe poszerzanie swoich kwalifikacji i umiejętności. Jako nauczyciel staram się zaszczepić w dzieciach potrzeby doświadczania i poznawania. Chciałabym, żeby dzięki mnie dzieci lepiej rozumiały otaczający je świat, by same odkrywały odpowiedzi na pytania, które je nurtują. Robię wszystko by były samodzielne i miały wiarę we własne możliwości. Wychodzę z założenia że każde z dzieci jest indywidualną jednostką dlatego staram się dopasować poziom i metody nauczania odpowiednio do każdego dziecka.

    FB_IMG_1561666751924

    MICHALINA BRAŚ-WIERZBICKA

    Nauczyciel Języka Angielskiego

    Jestem absolwentką Uniwersytetu SWPS w Warszawie - kierunek filologia angielska ze specjalizacją nauczycielską oraz tłumaczeniową. Ukończyłam również kurs pedagogiczno-metodyczny języka angielskiego uprawniający do uczenia dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym.

    Posiadam wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi, jestem nauczycielem języka angielskiego od 10 lat.

    Praca w przedszkolu sprawia mi dużo radości i satysfakcji. Doceniam w niej codzienny kontakt z dziećmi, możliwość wpływu na ich dobry rozwój emocjonalny oraz umysłowy. Lubię obserwować kiedy moi podopieczni z biegiem czasu stają się coraz bardziej zaradnymi i samodzielnymi przedszkolakami.

    Bardzo ważna jest dla mnie przyjazna atmosfera i poczucie bezpieczeństwa moich małych uczniów. Na co dzień staram się obdarzać każde dziecko uwagą, troską i uśmiechem.

    Uśmiech dziecka jest dla mnie zastrzykiem dobrego humoru oraz motywacją do działania.

    Prywatnie jestem mamą dwóch chłopców oraz miłośniczką tenisa ziemnego.

    Karolina Grzelak zdjecie

    KAROLINA GRZELAK

    Nauczyciel Główny

    Jestem nauczycielem kontraktowym edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej. Ukończyłam studia licencjackie na Uniwersytecie Warszawskim, kierunek: Pedagogika wczesnoszkolna i przedszkolna, oraz studia magisterskie, kierunek: Wczesne nauczanie języka angielskiego, również na UW.

    Posiadam kilkuletnie doświadczenie w pracy z dziećmi jako nauczyciel języka angielskiego i polskiego.

    W pracy najważniejsze jest dla mnie poczucie bezpieczeństwa podopiecznych, budowanie pozytywnych relacji z wychowankami, jak i między nimi. Nauka wzajemnego szacunku i współpracy. Chciałabym w pracy z dziećmi odnajdywać ich ukryte zdolności i towarzyszyć im w ich rozwoju.

    Alina Kysil zdjecie

    ALINA KYSIL

    Nauczyciel Języka Angielskiego

    I've always been passionate about languages and teaching. I attempt to use every opportunity to learn, such as attending various conferences, taking part in workshops and online courses.

    I'm fluent in 3 languages and eager to transfer my passion to my students.

    I do believe that every child is capable of learning a new language at their own pace. Therefore, I encourage my students to speak English as much as possible, listen to rhymes and songs and try their best to express thoughts in English. I love reading books, playing board games or creating stories with my students.

    logo_preschool_school_krzywe2

    MACIEJ PONIATOWSKI

    Nauczyciel Języka Angielskiego

    Ukończyłem studia wyższe, kierunek: Pedagogika z językiem angielskim. Poza pracą w Polsce wiele lat pracowałem również w Azji: Chinach, Tajlandii i Wietnamie. W tych krajach zdobyłem niezbędne doświadczenie w nauczaniu języka angielskiego dzieci i dorosłych. Jestem osobą pogodną, cierpliwą i wyrozumiałą. Zawsze stawiam na dobrą zabawę językową. Projektując swoje lekcje chcę, żeby były zabawne, interesujące i uczące. Uwielbiam zachęcać moich uczniów do projektowania, tworzenia i budowania.

    IMG_0107

    Olimpia Seweryn

    Nauczyciel Języka Angielskiego

    Praca z najmłodszymi dziećmi jest moją pasją. Moim priorytetem jest kształtowanie przestrzeni edukacyjnej zachęcającej dzieci do podejmowania aktywności. Koncentruję się na ich rozwoju poprzez zabawę, interakcję z innymi dziećmi jak również pomóc im w dążeniu do ich samodzielności.

    IMG_5969 (002)

    MARIAM MAGRADZE

    Nauczyciel Języka Angielskiego

    I was born and raised in Tbilisi, Georgia and have been living in Poland for 3 years. Have a BA degree of English Philology and Culture with a minor of ELT (English Language Teaching) and Linguistics. Next year I will graduate with a Master Degree in Teaching English as a Foreign Language. I spent the last four years working as a teacher, that was a dream I was trying to pursue.

    Renata Służyńska-Pusz

    RENATA SŁUŻYŃSKA-PUSZ

    Nauczyciel Główny

    Praca w przedszkolu to codziennie nowe przygody, radości, ale również wyzwania. Bezinteresowna miłość i wdzięczność dzieci to to, co urzeka mnie w tej pracy. Każdego dnia staram się dostrzegać wyjątkowość i indywidualność moich wychowanków. Doświadczanie poprzez zmysły - to zasada, którą się kieruję w nauczaniu dzieci i rozwijaniu ich zainteresowań. Rozwój i uśmiech małego człowieka to największa nagroda dla nauczyciela za włożone w pracę serce.

    DSC_7203-bez logo

    KATARZYNA RABCZUK

    Nauczyciel Języka Angielskiego

    Nadrzędnym celem w mojej pracy z dziećmi jest skojarzenie nauki z przyjemnością oraz zbudowanie solidnych fundamentów do pracy z językiem na dalszych etapach edukacji. Codziennie staram się wykorzystać naturalny potencjał moich podopiecznych - ich żywiołowość, entuzjazm i ciekawość świata - tworząc lekcje bazujące na piosenkach i zabawach ruchowych.

    Dominika Pietras - small

    DOMINIKA PIETRAS

    Keyboard, Rytmika

    Kalina Kwiatkowska przedszkolanka

    KALINA KWIATKOWSKA

    Logopeda

    Uśmiech i współpraca dziecka to jedna z największych nagród jaką mogę otrzymać za swoją pracę, dlatego robię wszystko, aby dzieci z przyjemnością chodziły na moje zajęcia.

    Przyjazna atmosfera to klucz do odpowiedniej motywacja dla dzieci i ich rodziców. Jest to szczególnie ważne ponieważ efekty pracy najlepiej widać, gdy działania terapeutyczne obejmują nie tylko 30 min terapii, ale gdy dziecko i rodzice aktywnie uczestniczą w procesie terapeutycznym.

    Jako terapeuta wciąż rozwijam swoje zainteresowania i warsztat terapeutyczny z zakresu logopedii, aktywnie uczestnicząc w szkoleniach oraz współpracując z innymi terapeutami.

    Renata Karniłowicz - small

    RENATA KARNIŁOWICZ

    Gimnastyka Korekcyjna

    Gimnastyka korekcyjna, inaczej Korekcja Wad Postawy, to ćwiczenia mające na celu profilaktykę oraz przeciwdziałanie wadom w obrębie całego układu ruchu (wiązadłowo-mięśniowego).

    W przedszkolu moje zajęcia służą głównie profilaktyce i wczesnemu wykrywaniu nieprawidłowości w postawie dzieci. Uczą się podstawowych ćwiczeń korekcyjnych tj. wzmacniających i rozciągających osłabione lub przykurczone mięśnie.