NASZA KADRA

MONIKA KONIECZNA-KOWALCZYK
Właściciel
Właściciel i założyciel przedszkola, pełni rolę dyrektora.
Wykształcenie wyższe medyczne.

MAGDALENA EYSMONT
Właściciel
Właściciel i założyciel przedszkola, pełni rolę dyrektora.
Wykształcenie: wyższe, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie.

ANNA KĄDZIELNIK
Dyrektor Przedszkola / Dyrektor Dydaktyczny

KLAUDIA KORPOWSKA
Asystentka Dyrektora / Koordynator Nauczania Języka Angielskiego
Przez ponad cztery lata pracowałam z dziećmi w Anglii. W pierwszym roku ukończyłam kurs Nauczania Wczesnoszkolnego, uprawniający mnie do pracy Nauczycielki Przedszkola i Żłobka. Połączyłam to z wieloma innymi kursami kierunkowymi, dzięki którym zdobyłam jeszcze większą wiedzę na temat rozwoju edukacyjnego dzieci. Zostałam opiekunem grupy i miałam szansę na bliską współpracę z dziećmi i ich rodzicami/opiekunami. Byłam jednym z kluczowych pracowników nadzorującym planowanie pracy nauczycieli z dziećmi w przedszkolu.
Jako koordynator nauczania języka angielskiego, wspieram nauczycielki przy jednoczesnym nadzorowaniu jakości ich nauczania.

MARIA KŁYM-GUBA
Psycholog
Doświadczenie praktyczne jako psycholog zdobyłam, przede wszystkim, pracując z dziećmi i młodzieżą z zaburzeniami ze spektrum autyzmu oraz z dziećmi w normie rozwojowej, które doświadczają trudności emocjonalnych i przejawiają zachowania trudne. Przez kilka lat prowadziłam Treningi Umiejętności Społecznych (TUS) oraz zajęcia bazujące na Treningach Zastępowania Agresji (TZA), a obecnie prowadzę szkolenia dla pedagogów i innych specjalistów (w tym dotyczące tego jak prowadzić TUS).
Pracując naukowo w obszarze psychologii rozwojowej, uzyskałam stopień doktora nauk społecznych. Moją pasją i powołaniem pozostaje jednak niezmiennie praktyczna praca z dziećmi i młodzieżą, dlatego prowadzę indywidualne konsultacje psychologiczne dla dzieci i młodzieży oraz jestem psychologiem przedszkolnym w Kids' Academy.

LUCY BINDULSKA
Native Speaker
I’m British , and originally came to Poland to teach English to adults. However, after having children of my own, I started working in preschool, which was initially challenging, but ultimately very rewarding. To help me with this challenge, I completed a Young Learner’s Academy course run by PASE.
It gives me enormous pleasure to share in children’s discovery of the world. And I greatly appreciate the fact that they give me instant feedback on the quality of my lessons!
Every day I visit each class and sing songs, play games and read stories, along with Teddy – a friendly bear who helps me. In this way children absorb, without even knowing it, a whole range of vocabulary and structures, as well as the natural rhythm of the language. Most of all, I hope that these songs, games and stories will form a part of their childhood that they will later cherish.

AGATA SZYMCZAK
Nauczyciel Główny
Jestem nauczycielem edukacji wczesnoszkolnej oraz przedszkolnej. Od 6 lat zdobywam doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym. Na samym początku kontaktów z dziećmi zależy mi na budowaniu poczucia bezpieczeństwa oraz stworzeniu miłej i przyjemnej atmosfery. W swojej pracy stawiam na rozbudzanie w dzieciach zainteresowania, ciekawości do świata oraz motywacji. Moim celem jest takie kształtowanie procesu edukacji, aby dziecko mogło samemu dochodzić do wiedzy oraz potrafiło ją później wykorzystać w codziennym życiu.
W relacji uczeń-nauczyciel dbam o partnerską relację, w której nauczyciel stara się zrozumieć trudności i wątpliwości dziecka, dzieli się swoimi spostrzeżeniami i doświadczeniami oraz aktywnie go słucha.
Swoją wiedzę poszerzam uczestnicząc w wielu kursach i szkoleniach. W wolnym czasie oddaję się swojej pasji jaką jest śpiew.

ALINA KYSIL
Nauczyciel Języka Angielskiego
I've always been passionate about languages and teaching. I attempt to use every opportunity to learn, such as attending various conferences, taking part in workshops and online courses.
I'm fluent in 3 languages and eager to transfer my passion to my students.
I do believe that every child is capable of learning a new language at their own pace. Therefore, I encourage my students to speak English as much as possible, listen to rhymes and songs and try their best to express thoughts in English. I love reading books, playing board games or creating stories with my students.

Olimpia Seweryn
Nauczyciel Języka Angielskiego
Praca z najmłodszymi dziećmi jest moją pasją. Moim priorytetem jest kształtowanie przestrzeni edukacyjnej zachęcającej dzieci do podejmowania aktywności. Koncentruję się na ich rozwoju poprzez zabawę, interakcję z innymi dziećmi jak również pomóc im w dążeniu do ich samodzielności.

Flourish Odoje
Nauczyciel Języka Angielskiego
I have been working as an English teacher in Poland for 3 years. Working
with the age group of 2-8 years old, Also worked as an English Teacher of
class 0 in PBA.
My aim is for the kids to be happy, confident and enthusiastic learners. To
encourage creative, enquiring minds. To enable each Child to reach their
full potential by fostering self esteem and a sense of achievement. To
encourage the development of skills and attitudes to promote lifelong
learning.

RENATA SŁUŻYŃSKA-PUSZ
Nauczyciel Główny
Praca w przedszkolu to codziennie nowe przygody, radości, ale również wyzwania. Bezinteresowna miłość i wdzięczność dzieci to to, co urzeka mnie w tej pracy. Każdego dnia staram się dostrzegać wyjątkowość i indywidualność moich wychowanków. Doświadczanie poprzez zmysły - to zasada, którą się kieruję w nauczaniu dzieci i rozwijaniu ich zainteresowań. Rozwój i uśmiech małego człowieka to największa nagroda dla nauczyciela za włożone w pracę serce.

KATARZYNA RABCZUK
Nauczyciel Języka Angielskiego
Nadrzędnym celem w mojej pracy z dziećmi jest skojarzenie nauki z przyjemnością oraz zbudowanie solidnych fundamentów do pracy z językiem na dalszych etapach edukacji. Codziennie staram się wykorzystać naturalny potencjał moich podopiecznych - ich żywiołowość, entuzjazm i ciekawość świata - tworząc lekcje bazujące na piosenkach i zabawach ruchowych.

DOROTA TKACZYK
Nauczyciel Główny
Dzieci są pełne radości, nie ukrywają emocji, mówią co myślą, mają niesamowitą wyobraźnię, praca z nimi to codzienne odkrywanie świata na nowo.

MICHALINA BRAŚ-WIERZBICKA
Nauczyciel Języka Angielskiego
Jestem absolwentką Uniwersytetu SWPS w Warszawie - kierunek filologia angielska ze specjalizacją nauczycielską oraz tłumaczeniową. Ukończyłam również kurs pedagogiczno-metodyczny języka angielskiego uprawniający do uczenia dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym.
Posiadam wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi, jestem nauczycielem języka angielskiego od 10 lat.
Praca w przedszkolu sprawia mi dużo radości i satysfakcji. Doceniam w niej codzienny kontakt z dziećmi, możliwość wpływu na ich dobry rozwój emocjonalny oraz umysłowy. Lubię obserwować kiedy moi podopieczni z biegiem czasu stają się coraz bardziej zaradnymi i samodzielnymi przedszkolakami.
Bardzo ważna jest dla mnie przyjazna atmosfera i poczucie bezpieczeństwa moich małych uczniów. Na co dzień staram się obdarzać każde dziecko uwagą, troską i uśmiechem.
Uśmiech dziecka jest dla mnie zastrzykiem dobrego humoru oraz motywacją do działania.
Prywatnie jestem mamą dwóch chłopców oraz miłośniczką tenisa ziemnego.

IZABELLA WINIARSKA
Nauczyciel Główny
W pracy z dziećmi dbam o ich harmonijny rozwój, kładąc jednocześnie nacisk na indywidualne potrzeby każdego z nich. Pragnę by dzieci uczyły się w twórczej i beztroskiej atmosferze. Nie ma nic cenniejszego niż uśmiech dziecka i jego pełne ufności spojrzenie.

NATALIA CETNARSKA
Nauczyciel Języka Angielskiego

KAROLINA GRZELAK
Nauczyciel Główny
Jestem nauczycielem z podwójnym wykształceniem, dającym mi możliwości nauczania języka angielskiego oraz opieki nad dziećmi w wieku przedszkolnym.
Ukończyłam studia licencjackie na Uniwersytecie Warszawskim kierunek: Pedagogika wczesnoszkolna i przedszkolna, oraz studia magisterskie kierunek: Wczesne nauczanie języka angielskiego, również na UW.
Od początku studiów pracowałam w placówkach edukacyjnych, zdobywając nie tylko wiedzę, ale i cenne doświadczenie. Były to głównie przedszkola językowe, gdzie przebywałam w międzynarodowym towarzystwie, dzięki czemu mogłam rozwijać się nie tylko językowo, ale poznawać wspaniałe osoby z innych kultur.
W wolnym czasie, czytam książki psychologiczne. Doskonale swoje umiejętności językowe. Śpiew i taniec również są mi bliskie i te umiejętności wykorzystuję w codziennych kontaktach z dziećmi.
W pracy najważniejsze jest dla mnie poczucie bezpieczeństwa dziecka, jego dobre samopoczucie, wzbudzanie zaufania wśród moich podopiecznych, wzajemne zrozumienie, a także otwartości i zrozumienie potrzeb dziecka. Wyżej wymienione czynniki są dla mnie kluczem do efektywnej edukacji również w języku angielskim.
Mój ulubiony cytat odnośnie pracy z dziećmi brzmi:
„Kto wiele przebywa z dziećmi, odkryje, że żaden nasz czyn nie pozostaje bez oddźwięku.”
Johann Wolfgang von Goethe

MARIAM MAGRADZE
Nauczyciel Języka Angielskiego
I was born and raised in Tbilisi, Georgia and have been living in Poland for 3 years. Have a BA degree of English Philology and Culture with a minor of ELT (English Language Teaching) and Linguistics. Next year I will graduate with a Master Degree in Teaching English as a Foreign Language. I spent the last four years working as a teacher, that was a dream I was trying to pursue.

DOMINIKA PIETRAS
Keyboard, Rytmika

KALINA KWIATKOWSKA
Logopeda
Uśmiech i współpraca dziecka to jedna z największych nagród jaką mogę otrzymać za swoją pracę, dlatego robię wszystko, aby dzieci z przyjemnością chodziły na moje zajęcia.
Przyjazna atmosfera to klucz do odpowiedniej motywacja dla dzieci i ich rodziców. Jest to szczególnie ważne ponieważ efekty pracy najlepiej widać, gdy działania terapeutyczne obejmują nie tylko 30 min terapii, ale gdy dziecko i rodzice aktywnie uczestniczą w procesie terapeutycznym.
Jako terapeuta wciąż rozwijam swoje zainteresowania i warsztat terapeutyczny z zakresu logopedii, aktywnie uczestnicząc w szkoleniach oraz współpracując z innymi terapeutami.

RENATA KARNIŁOWICZ
Gimnastyka Korekcyjna
Gimnastyka korekcyjna, inaczej Korekcja Wad Postawy, to ćwiczenia mające na celu profilaktykę oraz przeciwdziałanie wadom w obrębie całego układu ruchu (wiązadłowo-mięśniowego).
W przedszkolu moje zajęcia służą głównie profilaktyce i wczesnemu wykrywaniu nieprawidłowości w postawie dzieci. Uczą się podstawowych ćwiczeń korekcyjnych tj. wzmacniających i rozciągających osłabione lub przykurczone mięśnie.