• Polski
  • English
  • NASZA KADRA

    monika konieczna kowalczyk

    MONIKA KONIECZNA-KOWALCZYK

    Dyrektor Przedszkola

    Właściciel i założyciel przedszkola, pełni rolę dyrektora.

    Wykształcenie wyższe medyczne.

    Magdalena Eysmont - small

    MAGDALENA EYSMONT

    Dyrektor Przedszkola

    Właściciel i założyciel przedszkola, pełni rolę dyrektora.

    Wykształcenie: wyższe, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie.

     

     

    Joanna Bogucka - small

    JOANNA BOGUCKA-DMYTERKO

    Dyrektor ds. Pedagogicznych

    Od siedmiu lat zajmuję się prowadzeniem przedszkoli.

    Posiadam dyplom magistra pedagogiki, jestem nauczycielem. Moje wykształcenie jest również związane z Zarządzaniem Zasobami Ludzkimi, Zarządzaniem Oświatą, Przedsiębiorczością w Instytucjach Oświatowych. Prywatnie jestem mamą i żoną.

    ,,Bądź sobą – szukaj własnej drogi. Poznaj siebie, zanim zechcesz dzieci poznać. Zdaj sobie sprawę z tego, do czego sam jesteś zdolny, zanim dzieciom poczniesz wykreślać zakres ich praw i obowiązków.’’ Janusz Korczak

    Praca w przedszkolu to dla mnie ogromna przyjemność i droga, którą podążam od kilku ostatnich lat. Doceniam w niej codzienny kontakt z dziećmi, możliwość wpływu na ich dobry rozwój zarówno emocjonalny jak i edukację.

    Cieszę się każdą rozmową z dzieckiem i jego uśmiechem. Kontakt z nim jest dla mnie przyjemnością. Tak wiele możemy sobie wzajemnie dać. Jestem energiczną i pozytywnie spoglądającą na świat osobą, otwartą na drugiego człowieka.

    Ewa Dalewska 2 - small

    EWA DALEWSKA

    Metodyk Języka Angielskiego

    Każdy dobry lektor uczący języka obcego w przedszkolu musi umieć "przemycić" w zabawie wszystko to, czego chciałby nauczyć swoich podopiecznych. Dodatkowo powinien to zrobić tak, by ta zabawa była wciągająca, motywująca i atrakcyjna, a jednocześnie wartościowa językowo i dydaktycznie.

    Dla obserwatora z zewnątrz zajęcia językowe w przedszkolu sprawiają wrażenie spontanicznych i swobodnych, jednak często lektor poświęca wiele godzin na przygotowanie takiej lekcji.

    Kid's Academy wyposażone jest w narzędzia edukacyjne, pomoce dydaktyczne oraz sprzęt do nauki interaktywnej języka angielskiego.

    Moim zadaniem będzie wprowadzić nowoczesne metody i warsztat lektorski, który pozwoli nauczycielkom na "bezwysiłkowe" prowadzenie skutecznych zajęć językowych za pomocą zabaw i aktywności, które sprawią dzieciom wiele radości i przyjemności.

    DSC_7257-bez logo

    JOANNA KSIENIEWICZ

    Obsługa Sekretariatu

    Jestem gotowa do pomocy w sprawach codziennych dotyczących obsługi przedszkola. Chętnie odpowiem telefonicznie lub mailowo na Państwa pytania.

    Obraz4

    LUCY BINDULSKA

    Native Speaker

    I’m British , and originally came to Poland to teach English to adults. However, after having children of my own, I started working in preschool, which was initially challenging, but ultimately very rewarding. To help me with this challenge, I completed a Young Learner’s Academy course run by PASE.

    It gives me enormous pleasure to share in children’s discovery of the world. And I greatly appreciate the fact that they give me instant feedback on the quality of my lessons!

    Every day I visit each class and sing songs, play games and read stories, along with Teddy – a friendly bear who helps me. In this way children absorb, without even knowing it, a whole range of vocabulary and structures, as well as the natural rhythm of the language. Most of all, I hope that these songs, games and stories will form a part of their childhood that they will later cherish.

    IMG_8855a

    IZABELLA WINIARSKA

    Nauczyciel Główny

    W pracy z dziećmi dbam o ich harmonijny rozwój, kładąc jednocześnie nacisk na indywidualne potrzeby każdego z nich. Pragnę by dzieci uczyły się w twórczej i beztroskiej atmosferze. Nie ma nic cenniejszego niż uśmiech dziecka i jego pełne ufności spojrzenie.

    DSC_7203-bez logo

    KATARZYNA RABCZUK

    Nauczyciel Języka Angielskiego

    Nadrzędnym celem w mojej pracy z dziećmi jest skojarzenie nauki z przyjemnością oraz zbudowanie solidnych fundamentów do pracy z językiem na dalszych etapach edukacji. Codziennie staram się wykorzystać naturalny potencjał moich podopiecznych - ich żywiołowość, entuzjazm i ciekawość świata - tworząc lekcje bazujące na piosenkach i zabawach ruchowych.

    Dana Bazvershuk - small

    BOGDANA BEZVERSHUK

    Nauczyciel Języka Angielskiego

    My name is Bogdana Bezvershuk and I’m an English teacher. For the last 6 years I was living and working in China (Beijing) with students aged 2-6. My own teaching philosophy is based on the belief that children learn and develop best when they are empowered as active agents in their own learning.

    In my work with children, I inspire them to find their own passion and experience the world around them through different senses.

    Nartalia Centarska - small

    NATALIA CETNARSKA

    Nauczyciel Języka Angielskiego

    Moim celem jest nauka dzieci angielskiego poprzez zabawę oraz zanurzenie ich w języku. W pracy z dziećmi najbardziej zależy mi na budowaniu atmosfery komfortu i bezpieczeństwa oraz na wprowadzeniu dzieci do kultury anglojęzycznej. Na swoich zajęciach rozwijam u dzieci zarówno umiejętności ruchowe jak i manualne w oparciu o język obcy.
    gddgff

    MARLENA DĘBOWSKA

    Nauczyciel Główny

    Lubię prace z dziećmi ponieważ dzieci są kreatywne, maja wiele niesamowitych pomysłów każdego dnia, są twórcze, uśmiechnięte i codziennie gotowe do nowych wyzwań. Najważniejszy w pracy z dziećmi jest dla mnie dobry kontakt z nimi, to żeby czuły się bezpieczne i szczęśliwe w przedszkolu.

    DSC_7225-bez logo

    JULIA GARASHENKO

    Nauczyciel języka angielskiego

    I have worked as a teacher of English for 5 years. Since I started teaching English in China, I have felt that the most pleasant thing is when your job becomes your passion.

    Children are so sincere that you can always see their emotions, what they like and how they enjoy lessons. It is a pleasure and fun to teach them since you are always surrounded by the positive, relaxed and happy atmosphere!

    Anna Piekarska - small

    ANNA PIEKARSKA

    Nauczyciel Języka Angielskiego

    Moim głównym celem jest oswojenie dzieci z językiem angielskim oraz motywowanie ich do nauki tego języka. Staram się wykonywać to poprzez rozmaite gry i zabawy ruchowe, muzykę a także zajęcia plastyczne.

    DSC_7210-bez logo

    SYLWIA SĄPOR

    Nauczyciel Języka Angielskiego

    Jestem absolwentką Nauczycielskiego Kolegium Nauczania Języka Angielskiego oraz Niemieckiego na Uniwersytecie Warszawskim. Ukończyłam liczne kursy z zakresu nowoczesnych metodyk nauczania dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym.

    Wierzę, że gry i zabawy są skuteczniejszą metodą dydaktyczną, niż szkolna ławka. Bardzo ważna jest dla mnie przyjazna atmosfera i poczucie bezpieczeństwa małych uczniów. Uśmiech dziecka jest dla mnie zastrzykiem dobrego humoru oraz motywacją do działania.

    DSC_7197-bez logo

    DOROTA TKACZYK

    Nauczyciel Główny

    Dzieci są pełne radości, nie ukrywają emocji, mówią co myślą, mają niesamowitą wyobraźnię, praca z nimi to codzienne odkrywanie świata na nowo.

    nauczyciel_marta_walczyk

    MARTA WALCZYK

    Nauczyciel Główny

    Praca z dziećmi daje mi ogromną satysfakcję i wiele radości. Do każdego dziecka podchodzę indywidualnie w zależności od jego potrzeb i możliwości.

    Swoim podopiecznym stwarzam przestrzeń i warunki do samorealizacji, aby każdy kolejny dzień otwierał im drzwi nowych nieznanych dotąd horyzontów, intelektualnego poznania pięknej i interesującej - otaczającej nas - rzeczywistości.

    DSC_7217-bez logo

    ANIKA CHOWDHURY

    Asystent Nauczyciela Języka Angielskiego

    I was born in Bangladesh, but I have been living abroad for many years. UK it was the first country where I started to teach English after my graduation there.

    I love working with the young learner. They make me happy and I love being a part of their cheerful world.

    I have a passion encourage children in play, language development, and social skills.

    I enjoy preparing creative lesson plans, developing authentic teaching materials and communicative classroom activities. I also focus on teaching through visuals, games, songs and chants.

    I believe that children need to be loved and nurtured in order to form a lasting bond with their teachers. My aim is to inspire and encourage a love of learning in our children.

    Teresa Grycuk - small

    TERESA GRYCUK

    Pomoc Nauczycieli

    Marta Chmielewska

    MARTA CHMIELEWSKA

    Psycholog

    Oprócz pracy w przedszkolu Kids Academy jestem związana z Fundacją Scolar gdzie zajmuje się terapią dzieci z zaburzeniami rozwojowymi, psychoterapią dzieci i młodzieży oraz prowadzeniem zajęć z zakresu treningu umiejętności społecznych. Prowadzę również zajęcia grupowe dla dzieci i młodzieży w poradni Przystań Psychologiczna.

    Uważam że praca psychologa wymaga ciągłego rozwoju i doszkalania się dlatego aktualnie odbywam 4- letnie szkolenie w zakresie terapii poznawczo – behawioralnej w Centrum Terapii Poznawczo Behawioralnej które jest akredytowane przez Oxford Cognitive Therapy Centre. Szkolę się również w terapii schematu dzieci i młodzieży oraz dorosłych. Pracuję pod superwizją. Praca z dziećmi daje mi dużo satysfakcji oraz radości.

    Dominika Pietras - small

    DOMINIKA PIETRAS

    Keyboard, Rytmika

    Kalina Kwiatkowska przedszkolanka

    KALINA KWIATKOWSKA

    Logopeda

    Uśmiech i współpraca dziecka to jedna z największych nagród jaką mogę otrzymać za swoją pracę, dlatego robię wszystko, aby dzieci z przyjemnością chodziły na moje zajęcia.

    Przyjazna atmosfera to klucz do odpowiedniej motywacja dla dzieci i ich rodziców. Jest to szczególnie ważne ponieważ efekty pracy najlepiej widać, gdy działania terapeutyczne obejmują nie tylko 30 min terapii, ale gdy dziecko i rodzice aktywnie uczestniczą w procesie terapeutycznym.

    Jako terapeuta wciąż rozwijam swoje zainteresowania i warsztat terapeutyczny z zakresu logopedii, aktywnie uczestnicząc w szkoleniach oraz współpracując z innymi terapeutami.

    Renata Karniłowicz - small

    RENATA KARNIŁOWICZ

    Gimnastyka Korekcyjna

    Gimnastyka korekcyjna, inaczej Korekcja Wad Postawy, to ćwiczenia mające na celu profilaktykę oraz przeciwdziałanie wadom w obrębie całego układu ruchu (wiązadłowo-mięśniowego).

    W przedszkolu moje zajęcia służą głównie profilaktyce i wczesnemu wykrywaniu nieprawidłowości w postawie dzieci. Uczą się podstawowych ćwiczeń korekcyjnych tj. wzmacniających i rozciągających osłabione lub przykurczone mięśnie.