Nauczyciele

Magdalena Eysmontm przedszkole dwujęzyczne Warszawa

 Magdalena Eysmont

  • właściciel i założyciel przedszkola, pełni rolę dyrektora
  • wykształcenie wyższe, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Monika Konieczna-Kowalczyk przedszkole dwujęzyczne Warszawa

Monika Konieczna-Kowalczyk

  • właściciel i założyciel przedszkola, pełni rolę dyrektora
  • wykształcenie wyższe medyczne

 

"Celem naszym jest stworzenie kolejnej placówki Kids' Academy dla dzieci, aby mógły spędzić swoje ważne lata życia w miejscu gdzie będą szczęśliwe i będą mogły wspaniale się rozwijać. Po upływie paru lat kierowania poprzednią placówką, z pewnością uda się nam zbudować nowe miejsce, gdzie nie tylko jest ciekawy program ale i wykorzystywane są nowoczesne metody nauczania. Pracują u nas wspaniali nauczyciele, osoby otwarte na dzieci, poszukujące i doskonalące się cały czas, pochylające się nad każdym dzieckiem, aby dostrzec najmniejszy problem i pomóc go rozwiązać."

 

   

Mirosława Bejgier

Dyrektor ds. pedagogicznych

 

Wykształcenie wyższe pedagogiczne:

  • Wyższa Szkoła Pedagogiki Specjalnej - kierunek Pedagogika
  • Uniwersytet Warszawski - studia podyplomowe - kierunek Filozofia i Etyka

Stopień awansu zawodowego:

  • nauczyciel dyplomowany

Staż pracy - 29 lat:

  • 15 lat nauczyciel-wychowawca i vice-dyrektor przedszkola
  • 14 lat - nauczyciel w szkole podstawowej - nauczanie zintegrowane

 

„Praca nauczyciela w przedszkolu wymaga nie tylko świetnego wykształcenia i nieustannego doskonalenia, ale także pedagogicznej intuicji i niewyczerpanego źródła miłości i cierpliwości.”

 

Patrycja Matulka

Asystent Dyrektora

Wykształcenie:

  • Europeistyka, Studia Magisterskie, Uniwersytet Warszawski
  • Zarządzanie oświatą, Studia Podyplomowe, Wyższa Szkoła Gospodarki Euroregionalnej im. Alcide de Gasperi
  • Pedagogika, Studia Podyplomowe, Wyższa Szkoła Edukacji Zdrowotnej i Nauk Społecznych

Kursy i szkolenia:

  • Organizacja i zarządzanie przedszkolem
  • Specjalista do spraw kadr i płac w szkole
  • Diagnoza i terapia psycholgiczno - pedagogiczna
  • Zmodernizowany system informacji oświatowej - zasady sprawozdawczości

W przedszkolu Kids Academy zajmuję się sprawami organizacyjnymi, trzymam pieczę nad sprawnym przebiegiem informacji oraz jestem w stałym kontakcie z Rodzicami.  

Znajomość języków obcych takich jak angielski, rosyjski oraz niemiecki pozwala mi na swobodną komunikację z Rodzicami. Stale podejmuję działania w kierunku wzbogacania warsztatu pracy i zdobywania nowych doświadczeń zawodowych.W swojej pracy cechuje się rzetelnością, punktualnością oraz efektywnym zarządzaniem czasem.

 

Ewa Dalewska

Metodyk języka angielskiego

filolog, pedagog i metodyk, absolwentka Nauczycielskiego Kolegium Języka Angielskiego na Uniwersytecie Warszawskim, absolwentka Dydaktyki Języków Obcych na Wydziale Pedagogicznym w Wyższej Szkole Humanistycznej w Pułtusku.Ukończyła również Akademię Trenera Języków PASE. Wieloletni metodyk, lektor, nauczyciel i wykładowca, ma doświadczenie w pracy ze wszystkimi grupami wiekowymi. Od 17 lat specjalizuje się w nauczaniu języka angielskiego w przedszkolach. Obecnie prowadzi szkolenia metodyczne dla nauczycieli i lektorów w różnych ośrodkach doskonalenia nauczycieli w Polsce.  "Każdy dobry lektor uczący języka obcego w przedszkolu musi umieć "przemycić" w zabawie wszystko to, czego chciałby nauczyć swoich podopiecznych. Dodatkowo powinien to zrobić tak, by ta zabawa była wciągająca, motywująca i atrakcyjna, a jednocześnie wartościowa językowo i dydaktycznie. Dla obserwatora z zewnątrz zajęcia językowe w przedszkolu sprawiają wrażenie spontanicznych i swobodnych, jednak często lektor poświęca wiele godzin na przygotowanie takiej lekcji. Kid's Academy wyposażone jest w narzędzia edukacyjne, pomoce dydaktyczne oraz sprzęt do nauki interaktywnej języka angielskiego. Moim zadaniem będzie wprowadzić nowoczesne metody i warsztat lektorski, który pozwoli nauczycielkom na "bezwysiłkowe" prowadzenie skutecznych zajęć językowych za pomocą zabaw i aktywności, które sprawią dzieciom wiele radości i przyjemności."

 

Katarzyna Głodzińska

Nauczyciel główny

 

Wykształcenie:

  • Wyższa Szkoła Pedagogiczna Związku Nauczycielstwa Polskiego w Warszawie, wychowanie przedszkolne, edukacja wczesnoszkolna z terapią pedagogiczną


„Praca z dziećmi jest tym co zawsze chciałam robić. Punktem wyjścia w moich relacjach z dziećmi jest budowanie przyjaznej, pełnej zaufania atmosfery. W swojej pracy stwarzam takie warunki, aby nauka, zabawa, wychowanie oraz dyscyplina podążały wspólną drogą. Towarzyszę dzieciom w ich drodze edukacyjnej pomagając im w odkrywaniu i poznawaniu świata.Bardzo ważne jest rozbudzanie ciekawości, wyobraźni i wrażliwości moich podopiecznych."

Katarzyna Rabczuk przedszkole dwujęzyczne Warszawa

Katarzyna Rabczuk

Nauczyciel języka angielskiego

Wykształcenie:

  • Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie - studia magisterskie na kierunku Filologia angielska, specjalność nauczycielska

Kursy i szkolenia:

  • szkolenie „Letters and Sounds” (wprowadzenie do nauki czytania w języku angielskim)
  • szkolenie „Niezbędnik nauczyciela przedszkolnego, czyli o tym, czy przedszkolak może nauczyć się języka obcego”
  • szkolenie „Jak rozmawiać z trudnym rodzicem”
  • pediatryczny kurs pierwszej pomocy
  • warsztaty plastyczne „Święta tuż, tuż...”

"Nadrzędnym celem w mojej pracy z dziećmi jest skojarzenie nauki z przyjemnością oraz zbudowanie solidnych fundamentów do pracy z językiem na dalszych etapach edukacji. Codziennie staram się wykorzystać naturalny potencjał moich podopiecznych - ich żywiołowość, entuzjazm i ciekawość świata - tworząc lekcje bazujące na piosenkach i zabawach ruchowych."

Agnieszka Seń przedszkole dwujęzyczne Warszawa

Agnieszka Seń

Nauczyciel główny

Wykształcenie:

  • Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie- studia jednolite magisterskie o kierunku Pedagogika rewalidacyjna i edukacja przedszkolna
  • Akademia Pedagogiki Specjalnej w Warszawie - studia podyplomowe o kierunku Logopedia

Kursy i szkolenia:

  • kurs "Pies w terapii i edukacji"
  • szkolenie "Nazywanie świata - odimienna metoda nauki czytania" - dr Ireny Majchrzak
  • szkolenie "Wspomaganie rozwoju umysłowego oraz edukacja matematyczna starszych przedszkolaków i małych uczniów"
  • kurs glottodydaktyki ojczystojęzycznej i glottoterapii
  • pediatryczny kurs pierwszej pomocy
  • kurs "Wspomaganie rozwoju dziecka z zaburzeniami procesów integracji sensorycznej przez nauczyciela przedszkola"
  • warsztaty "Symultaniczno - sekwencyjna nauka czytania jako stymulacja rozwoju funkcji poznawczych dzieci w wieku przedszkolnym"
  • kurs wychowawcy kolonijnego w placówkach wypoczynku dzieci i młodzieży szkolnej

"Mów dziecku, że jest dobre, że może, że potrafi" Janusz Korczak 

"W swojej pracy dbam o to aby zajęcia przeze mnie prowadzone były interesujące, barwne oraz odkrywcze. Ponadto staram się zachęcać dzieci do wszelakiej twórczości, odkrywać ich talenty i dbać o ich wielopłaszczyznowy rozwój. Istotne jest aby dziecko dobrze czuło się w otoczeniu, w którym wzrasta, dlatego też indywidualnie traktuje każde dziecko. Moje pasje to malarstwo i rysunek, którymi dziele się ze swoimi podopiecznymi przenosząc je co jakiś czas w różne miejsca przy pomocy farb i pędzla. Największą satysfakcję daje mi jednak sam kontakt z dziećmi, które każdego dnia zaskakują mnie swoją szczerością, bezgraniczną wyobraźnią oraz kreatywnością."

Kristina Fedorchuk

Nauczyciel języka angielskiego

Wykształcenie:

  • Filologia Angielska o specjalności nauczycielskiej, Uniwersytet w Lublinie

W życiu najbardziej interesują mnie dwie rzeczy: nauka i nauczanie angielskiego oraz praca z dziećmi. Jestem osobą energiczną i staram się aby moje zajęcia odbywały się w miłej atmosferze zachęcającej uczniów do nauki. Poszukuję stale nowych wyzwań w celu poszerzania horyzontów, aby moje lekcje były jak najbardziej efektywne i kreatywne. Rozumiem potrzeby moich uczniów, staram się zawsze motywować ich do nauki. Czas spędzony z dziećmi jest dla mnie najcenniejszym aspektem pracy. Bardzo lubię śpiewać piosenki, grać w gry, przygotowywać wszelskie prace twórcze z dziećmi.

 

Izabela Obrębska

Nauczyciel języka angielskiego

Wykształcenie:

  • Filologia angielska, specjalność nauczycielska, Uniwersytet w Białymstoku
  • Specjalność tłumaczeniowa, Lingwistyczna Szkoła Wyższa w Warszawie



"Język angielski był moją pasją i hobby już od wczesnych lat szkolnych, dlatego w pracy staram się tym zamiłowaniem zarażać moich małych uczniów, czerpiąc zarazem od nich nieskońćzone pokłady energii, radości. Przez wiele lat pracowałam z dorosłymi, ale to właśnie praca z dziećmi okazała się wyjątkowa, gdyż nie ma tu miejsca na rutynę. Wierzę, że to co robię ma ogromny wpływ na teraźniejszość i przyszłość dzieci.

 

Wioleta Szczygielska

Nauczyciel główny

 Wykształcenie:

  • Uniwersytet Warszawski, studia licencjackie, Pedagogika Małego Dziecka, Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna
  • Uniwersytet Warszwski, studia magisterskie, Pedagogika Małego Dziecka, Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna z terapią pedagogiczną

Realizując program pedagogiki przedszkolnej, wykonuję zadania opiekuńcze, wychowawcze i dydaktyczne, traktując każde dziecko jako samodzielny podmiot. W pracy z wychowankami, rozwijam ich wszechstronny rozwój w bezpiecznej i miłej atmosferze. Ponadto, zajęcia zastępuję nieskończoną ilością zabaw, w które umiejętnie wprowadzam nowe wiadomości. Zdobytą wiedzę utrwalam piosenkami, ruchem, pracami plastycznymi oraz rozmową. Uważam, że współpraca z dziećmi jest najbardziej wdzięczną pracą jaką znam.

 

Aleksandra Kiewel

Nauczyciel języka angielskiego

Wykształcenie:

  • Społeczna Akademia Nauk w Warszawie - studia magisterskie, Filologia angielska, specjalność Business English
  • Wyższa Szkoła Pedagogiczna im. Janusza Korczaka w Warszawie, studia magisterskie, Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna

"Najważniejsze w mojej pracy z dziećmi jest to, aby czuły się dobrze. By ich edukacja dawała mi poczucie spełnienia. Praca w przedszkolu to początek czegoś co najlepsze dla dzieci i dla mnie, czegoś co razem możemy stworzyć, nauczyć się w wprowadzić w czyn"

 

Krystyna Buczkowska

Nauczyciel główny

Wykształcenie:

  • Kolegium nauczycielskie, Uniwersytet Warszawski, Edukacja wczesnoszkolna z przygotowaniem pedagogicznym
  • Uniwersytet Warszawski, Edukacja integracyjna z edukacją włączającą/
  • UKSW, Terapia pedagogiczna

Kursy:

  • oligofrenopedagogika
  • Edukacja teatralna
  • Animator czasu wolnego
  • Pedagogik zabawy
  • Język migowy, pierwszy stopień
 

 

Justyna Urbaniak

Nauczyciel języka angielskiego

 

Nauczanie języka angielskiego to moja pasja i szczęśliwie mój zawód od ponad 15 lat. Po wieloletniej współpracy wyłącznie z dorosłymi odkryłam ogromną radość w wykonywaniu mojej pracy ucząc dzieci. Zajęcia, które prowadzę to niekończąca się zabawa, dużo humoru, ruchu, emocji i muzyki. Rymujemy, śpiewamy, odgrywamy scenki, śmiejemy się, wzruszamy –  a to wszystko po angielsku i na kolorowo.

 

Izabella Winiarska przedszkole dwujęzyczne Warszawa

Izabella Winiarska

Nauczyciel główny

Wykształcenie:

  • Wyższa Szkoła Pedagogiczna ZNP, kierunek Pedagogika przedszkolna z terapią pedagogiczną

Kursy:

  • "Odimienna metoda nauki czytania i pisania" - dr I. Majchrzak
  • "Glottodydaktyka"
  • "Dziecięca matematyka" - wg E. Gruszczyk-Kolczyńskiej
  • "Ruch rozwijający" - W. Sherborne
  • "Integracja sensoryczna"
  • "Przyjaciele Zippiego"

"W pracy z dziećmi dbam o ich harmonijny rozwój, kładąc jednocześnie nacisk na indywidualne potrzeby każdego z nich. Pragnę by dzieci uczyły się w twórczej i beztroskiej atmosferze. Nie ma nic cenniejszego niż uśmiech dziecka i jego pełne ufności spojrzenie."

 

 

Karolina Stempel

Nauczyciel główny

Wykształcenie:

  • Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie - studia licencjackie o kierunku pedagogika specjalna, specjalność tyflopedagogika z oligofrenopedagogiką
  • Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie - studia magisterskie o kierunku pedagogika specjalna, specjalność autyzm i trudności w uczeniu się
  • Wyższa Szkoła Humanitas w Sosnowcu - studia podyplomowe o kierunku pedagogika, specjalność edukacja wczesnoszkolna i wychowanie przedszkolne

 

Uważam, że każde dziecko jest odmienną indywidualnością i nalezy okazywać mu przede wszystkim dużo ciepła, uwagi, zrozumienia, akceptacji i troski. Zapewnienie tych potrzeb sprawi, iż dziecko będzie rozwijało sie prawidłowo i chętnie powracało do naszego przedszkola. W swojej pracy staram się stwarzać dzieciom jak najwięcej okazji do nauki porzez zabawę, działania praktyczne i twórcze.

 Katarzyna Ciesielska przedszkole dwujęzyczne Warszawa

Katarzyna Ciesielska

Nauczyciel języka angielskiego

 

Wykształcenie:

Uniwersytet Warszawski, Wydział Neofilologii, kierunek Filologia

  •  Angielska ze specjalizacją literatura i kultura brytyjska

"Język i literatura angielska są moją pasją. Uczę języka angielskiego od kilku lat. Od dwóch lat pracuję z dziećmi. Praca z najmłodszymi sprawia mi wielką radość, szczególnie że widzę jak dzieci aktywnie uczestniczą w moich zajęciach i odwzajemniają moją sympatię. Kontakt z uczniami daje mi ogromną satysfakcję i inspiruje do działania."

 Karolina Gurzkowska przedszkole dwujęzyczne Warszawa  

Karolina Gurzkowska

Nauczyciel języka angielskiego

 

  • wykształcenie wyższe z zakresu edukacji wczesnoszkolnej i wychowania przedszkolnego
  • filologia angielska ze specjalizacją nauczycielską

Praca w Kids' Academy pozwala mi efektywnie integrować wiedzę praktyczną, doświadczenie i teorię. Nauczanie języka angielskiego to moja pasja i hobby, czas wolny i życie zawodowe. W ciągu kilkunastu lat miałam przyjemność pracować zarówno z dziećmi, młodzieżą jak i dorosłymi, jednak to praca z dziećmi daje mi najwięcej satysfakcji.

W pracy tworzę inspirujące i kreatywne środowisko dla każdego dziecka, kształtuję umiejętności, które uważam za kluczowe w nowoczesnej edukacji wynikające z wyzwań współczesnego świata. Wykorzystuję m.in. swoje zamiłowanie do śpiewu, zainteresowanie dramą, TPR, storytelling, metody aduiowizualne oraz założenia edukacji zintegrowanej. Różnorodne formy i metody pracy z dziećmi czynią moje zajęcia nie tylko nauką, ale przede wszystkim wspaniałą zabawą. Pracuję tak, aby dzieci cieszyły się moimi lekcjami i posługiwaniem się językiem angielskim.

                 
Żaneta Getek przedszkole dwujęzyczne Warszawa               

 

Żaneta Pianko

Nauczyciel główny

 

Wykształcenie:

 

  • Uniwersytet Warszawski, kierunek Pedagogika opiekuńczo - wychowawcza
  • Uniwersytet Warszawski, kierunek Pedagogikaprzedszkolna i wczesnoszkolna

 

Kursy i szkolenia:

 

  • Metoda 360 w wychowaniu przedszkolnym - "Wielokierunkowy rozwój dziecka a gotowość do uczenia się czynności złożonych"
  • Specjalne potrzeby edukacyjne w przedszkolu - dr Aleksandra Piotrowska

 

Do każdego dziecka mam podejście indywidualne, zachowuje przy tym szacunek, zrozumienie do ich zainteresowań i potrzeb. W swojej pracy staram się podążać za dzieckiem, organizować otoczenie tak, aby było bezpieczne i pełne atrakcji. To w przedszkolu dziecko zdobywa wszystkie najważniejsze umiejętności, które towarzyszą mu przez całe życie.

 

Lucy Bindulska przedszkole dwujęzyczne Warszawa

 Lucy Bindulska

Native speaker

I'm British. I studied English at London University and have been teaching English in Warsaw. I have run "Musical Babies" sessions and classes in a preschool for children with learning difficulties. I have a son and a daughter who both are bilingual. I enjoy playing games, singing songs and reading stories with children, along with Teddy - a friendly bear who helps me. I try to create a warm atmosphere in my lessons, and to stimulate children's interest so that they start to communicate in English spontaneously with each other.

 

 

Marta Siepsiak

Psycholog

Wykształcenie:

  • Psychologia kliniczna dziecka, 5-letnie studia magisterskie,Uniwersytet Humanistycznospołeczny SWPS w Warszawie
  • Stosowana Analiza Zachowania – przygotowanie do pracy z osobami z zaburzeniami rozwoju i zachowania, studia podyplomowe, Uniwersytet SWPS w Warszawie
  • Muzykoterapia, studia licencjackie, Akademia Muzyczna we Wrocławiu
  • Muzykoterapia (Erasmus), Conservatorio di Musica dall`Abacco, Werona, Włochy
  • Nauczanie muzyki w szkole ogólnokształcącej, studium pedagogiczne, Uniwersytet Muzyczny w Warszawie
  • Muzykoterapia Neurologiczna, szkolenie certyfikowane, Center for Biomedical Research in Music

Wybrane szkolenia:

  • Selective Mutism Training - Core Level & Extension Level, SMIRA, Leicester, GB
  • Seksualność dzieci i młodzieży, Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę
  • Komunikacja alternatywna MAKATON- Kurs I i II stopnia, Warszawa
  • Skala Inteligencji Stanford-Binet 5, Pracownia Testów Psychologicznych i Pedagogicznych
  • Zasady pisania opinii psychologicznych, Akademia Psyche, Kraków
  • Stosowanie i interpretowanie Skal Inteligencji i Rozwoju IDS dla dzieci w wieku przedszkolnym, Pracownia Testów Psychologicznych
  • Developing the Evidence: an evaluation workshop for Arts Therapies & Health Practices, Centrum Muzykoterapii Nordoff&Robbins, Londyn
  • Trening relaksacyjny w profilaktyce i terapii, CWRO, Warszawa
  • Rozwiń swoją kreatywność metodą dramy, SWPS, Warszawa
  • Drama w przedszkolu i szkole, Stop klatka, Warszawa
  • Zapobieganie komercyjnemu wykorzystywaniu dzieci. Prowadzenie zajęć profilaktycznych…, Fundacja Dzieci Niczyje, Warszawa

Doświadczenie zawodowe w pracy psychologicznej zdobywałam m. in. w centrum terapii dzieci i rodzin Can Pau w Barcelonie, na oddziale psychiatrycznym dla dzieci w Józefowie, w Stowarzyszeniu dla Rodzin, w Telefonie Zaufania dla Dzieci i Młodzieży, w Przystani Psychologicznej uczestnicząc w turnusie treningu umiejętności społecznych, w centrum terapii i rozwoju SWPS w ramach zajęć, czy w ośrodku terapii behawioralnej Krok po Kroku.

Jako psycholog i muzykoterapeuta mam pod opieką dzieci zarówno typowo rozwijające się jak i z różnymi zaburzeniami. Wcześniej pracowałam kilka lat jako nauczyciel muzyki w szkołach i przedszkolach. Zajmuję się też pracą badawczą w dziedzinie psychologii -  m. in. przeprowadzam eksperymenty w pracowni Psychofizjologii i Wirtualnej Rzeczywistości Instytutu Psychologii PAN.

Praca z dziećmi daje mi dużo satysfakcji i motywuje do nieustannego rozwoju.

 

 Dorota Archicińska przedszkole dwujęzyczne Warszawa

Dorota Archicińska

Logopeda

 Wykształcenie:

między innymi:

  • Uniwersytet Warszawski, studia magisterskie Logopedia ogólna i kliniczna
  • Uniwersytet Warszawski, Logopedia ogólna i kliniczna
  • Uniwersytet Warszawski, Filologia polska, specjalność literaturoznawczo - językoznawcza

Kursy i szkolenia:

 

między innymi:

  • komunikacja międzykulturowa
  • doskonal swój głos
  • sposoby komunikacji z małym dzieckiem niepełnosprawnym
  • neuromowa, czyli człowiek widziany okiem neuropsychologa i neurologopedy

" Uważam, że kształtowanie prawidłowej wymowy ma ogromny wpływ na dalsze życie dziecka. Każdego podopiecznego traktuję indywidualnie, jako młodego człowieka pełnego potencjału do rozwoju. Staram się dbać o to, aby zajęcia były dla dzieci ciekawe, żeby wychodziły z nich zadowolone, ponieważ tylko w takim przypadku zyskamy dobre efekty terapii. "

 

Dominika Pietras

Keyboard, rytmika