Nauczyciele

Magdalena Eysmontm przedszkole dwujęzyczne Warszawa

 Magdalena Eysmont

  • właściciel i założyciel przedszkola, pełni rolę dyrektora
  • wykształcenie wyższe, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Monika Konieczna-Kowalczyk przedszkole dwujęzyczne Warszawa

Monika Konieczna-Kowalczyk

  • właściciel i założyciel przedszkola, pełni rolę dyrektora
  • wykształcenie wyższe medyczne

 

"Celem naszym jest stworzenie kolejnej placówki Kids' Academy dla dzieci, aby mógły spędzić swoje ważne lata życia w miejscu gdzie będą szczęśliwe i będą mogły wspaniale się rozwijać. Po upływie paru lat kierowania poprzednią placówką, z pewnością uda się nam zbudować nowe miejsce, gdzie nie tylko jest ciekawy program ale i wykorzystywane są nowoczesne metody nauczania. Pracują u nas wspaniali nauczyciele, osoby otwarte na dzieci, poszukujące i doskonalące się cały czas, pochylające się nad każdym dzieckiem, aby dostrzec najmniejszy problem i pomóc go rozwiązać."

 

   

 



Ewa Dalewska

Metodyk języka angielskiego

filolog, pedagog i metodyk, absolwentka Nauczycielskiego Kolegium Języka Angielskiego na Uniwersytecie Warszawskim, absolwentka Dydaktyki Języków Obcych na Wydziale Pedagogicznym w Wyższej Szkole Humanistycznej w Pułtusku.Ukończyła również Akademię Trenera Języków PASE. Wieloletni metodyk, lektor, nauczyciel i wykładowca, ma doświadczenie w pracy ze wszystkimi grupami wiekowymi. Od 17 lat specjalizuje się w nauczaniu języka angielskiego w przedszkolach. Obecnie prowadzi szkolenia metodyczne dla nauczycieli i lektorów w różnych ośrodkach doskonalenia nauczycieli w Polsce.  "Każdy dobry lektor uczący języka obcego w przedszkolu musi umieć "przemycić" w zabawie wszystko to, czego chciałby nauczyć swoich podopiecznych. Dodatkowo powinien to zrobić tak, by ta zabawa była wciągająca, motywująca i atrakcyjna, a jednocześnie wartościowa językowo i dydaktycznie. Dla obserwatora z zewnątrz zajęcia językowe w przedszkolu sprawiają wrażenie spontanicznych i swobodnych, jednak często lektor poświęca wiele godzin na przygotowanie takiej lekcji. Kid's Academy wyposażone jest w narzędzia edukacyjne, pomoce dydaktyczne oraz sprzęt do nauki interaktywnej języka angielskiego. Moim zadaniem będzie wprowadzić nowoczesne metody i warsztat lektorski, który pozwoli nauczycielkom na "bezwysiłkowe" prowadzenie skutecznych zajęć językowych za pomocą zabaw i aktywności, które sprawią dzieciom wiele radości i przyjemności."

 

Olga Bagińska

Nauczyciel języka angielskiego

 

Wykształcenie:

  •  Wszechnica Polska, Szkoła Wyższa w Warszawie, kierunek filozofia
  • Wszechnica Polsa, Szkoła Wyższa w Warszawie, kierunek studia magisterskie filologia angielska

 

 

Bogdana Bezvershuk

Nauczyciel języka angielskiego

 

 

 

 

Natalia Cetnarska

Nauczyciel języka angielskiego

 

 

 

 

Marlena Dębowska

Nauczyciel główny

 

 

 

 

Katarzyna Głodzińska

Nauczyciel główny

 

Wykształcenie:

  • Wyższa Szkoła Pedagogiczna Związku Nauczycielstwa Polskiego w Warszawie, wychowanie przedszkolne, edukacja wczesnoszkolna z terapią pedagogiczną


„Praca z dziećmi jest tym co zawsze chciałam robić. Punktem wyjścia w moich relacjach z dziećmi jest budowanie przyjaznej, pełnej zaufania atmosfery. W swojej pracy stwarzam takie warunki, aby nauka, zabawa, wychowanie oraz dyscyplina podążały wspólną drogą. Towarzyszę dzieciom w ich drodze edukacyjnej pomagając im w odkrywaniu i poznawaniu świata.Bardzo ważne jest rozbudzanie ciekawości, wyobraźni i wrażliwości moich podopiecznych."

 

 

Anna Piekarska

Nauczyciel języka angielskiego

 

 

 

Katarzyna Rabczuk przedszkole dwujęzyczne Warszawa

Katarzyna Rabczuk

Nauczyciel języka angielskiego

Wykształcenie:

  • Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie - studia magisterskie na kierunku Filologia angielska, specjalność nauczycielska

Kursy i szkolenia:

  • szkolenie „Letters and Sounds” (wprowadzenie do nauki czytania w języku angielskim)
  • szkolenie „Niezbędnik nauczyciela przedszkolnego, czyli o tym, czy przedszkolak może nauczyć się języka obcego”
  • szkolenie „Jak rozmawiać z trudnym rodzicem”
  • pediatryczny kurs pierwszej pomocy
  • warsztaty plastyczne „Święta tuż, tuż...”

"Nadrzędnym celem w mojej pracy z dziećmi jest skojarzenie nauki z przyjemnością oraz zbudowanie solidnych fundamentów do pracy z językiem na dalszych etapach edukacji. Codziennie staram się wykorzystać naturalny potencjał moich podopiecznych - ich żywiołowość, entuzjazm i ciekawość świata - tworząc lekcje bazujące na piosenkach i zabawach ruchowych."

 

Agnieszka Seń przedszkole dwujęzyczne Warszawa

Agnieszka Seń

Nauczyciel główny

Wykształcenie:

  • Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie- studia jednolite magisterskie o kierunku Pedagogika rewalidacyjna i edukacja przedszkolna
  • Akademia Pedagogiki Specjalnej w Warszawie - studia podyplomowe o kierunku Logopedia

Kursy i szkolenia:

  • kurs "Pies w terapii i edukacji"
  • szkolenie "Nazywanie świata - odimienna metoda nauki czytania" - dr Ireny Majchrzak
  • szkolenie "Wspomaganie rozwoju umysłowego oraz edukacja matematyczna starszych przedszkolaków i małych uczniów"
  • kurs glottodydaktyki ojczystojęzycznej i glottoterapii
  • pediatryczny kurs pierwszej pomocy
  • kurs "Wspomaganie rozwoju dziecka z zaburzeniami procesów integracji sensorycznej przez nauczyciela przedszkola"
  • warsztaty "Symultaniczno - sekwencyjna nauka czytania jako stymulacja rozwoju funkcji poznawczych dzieci w wieku przedszkolnym"
  • kurs wychowawcy kolonijnego w placówkach wypoczynku dzieci i młodzieży szkolnej

"Mów dziecku, że jest dobre, że może, że potrafi" Janusz Korczak 

"W swojej pracy dbam o to aby zajęcia przeze mnie prowadzone były interesujące, barwne oraz odkrywcze. Ponadto staram się zachęcać dzieci do wszelakiej twórczości, odkrywać ich talenty i dbać o ich wielopłaszczyznowy rozwój. Istotne jest aby dziecko dobrze czuło się w otoczeniu, w którym wzrasta, dlatego też indywidualnie traktuje każde dziecko. Moje pasje to malarstwo i rysunek, którymi dziele się ze swoimi podopiecznymi przenosząc je co jakiś czas w różne miejsca przy pomocy farb i pędzla. Największą satysfakcję daje mi jednak sam kontakt z dziećmi, które każdego dnia zaskakują mnie swoją szczerością, bezgraniczną wyobraźnią oraz kreatywnością."

 

 

Aleksandra Stasiak

Nauczyciel języka angielskiego

 

 

 

Dorota Tkaczyk

Nauczyciel główny

 

 

 

Izabella Winiarska przedszkole dwujęzyczne Warszawa

Izabella Winiarska

Nauczyciel główny

 

Wykształcenie:

  • Wyższa Szkoła Pedagogiczna ZNP, kierunek Pedagogika przedszkolna z terapią pedagogiczną

Kursy:

  • "Odimienna metoda nauki czytania i pisania" - dr I. Majchrzak
  • "Glottodydaktyka"
  • "Dziecięca matematyka" - wg E. Gruszczyk-Kolczyńskiej
  • "Ruch rozwijający" - W. Sherborne
  • "Integracja sensoryczna"
  • "Przyjaciele Zippiego"

"W pracy z dziećmi dbam o ich harmonijny rozwój, kładąc jednocześnie nacisk na indywidualne potrzeby każdego z nich. Pragnę by dzieci uczyły się w twórczej i beztroskiej atmosferze. Nie ma nic cenniejszego niż uśmiech dziecka i jego pełne ufności spojrzenie."

 

 

Marta Walczyk

Nauczyciel główny

 

 

 

Lucy Bindulska przedszkole dwujęzyczne Warszawa

 Lucy Bindulska

Native speaker

I'm British. I studied English at London University and have been teaching English in Warsaw. I have run "Musical Babies" sessions and classes in a preschool for children with learning difficulties. I have a son and a daughter who both are bilingual. I enjoy playing games, singing songs and reading stories with children, along with Teddy - a friendly bear who helps me. I try to create a warm atmosphere in my lessons, and to stimulate children's interest so that they start to communicate in English spontaneously with each other.

 

 

Marta Chmielewska

Psycholog

Wykształcenie:

  • Psychologia kliniczna, 5-letnie studia magisterskie,Uniwersytet Humanistycznospołeczny SWPS w Warszawie
  • 4 – letnia szkoła psychoterapii poznawczo-behawioralnej Centrum Terapii Poznawczo Behawioralne
  • Studia podyplomowe pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna

 

  • Szkolenie z terapii Schematu dzieci i młodzieży akredytowane przez International Society of Schema Therapy
  • 3 stopniowe szkolenie z terapii behawioralnej organizowane przez Polskie Towarzystwo Terapii Behawioralnej
  • Szkolenie z technik Dialogu Motywującego organizowane przez Centrum dialogu Motywującego i Psychoterapii

Doświadczenie zawodowe w pracy psychologicznej zdobywałam m. in. w centrum wczesnej interwencji i terapii behawioralnej „ Krok po Kroku”,  na oddziale psychiatrycznym w Instytucie Psychiatrii i Neurologii, na oddziale psychiatrycznym Szpitala Bródnowskiego, w telefonie zaufania dla osób w kryzysie emocjonalnym Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, w rodzinnej poradni profilaktyki i terapii uzależnień oraz w trakcie prywatnej opieki nad dziećmi z trudnościami rozwojowymi. Oprócz pracy w przedszkolu Kids Academy jestem związana z Fundacją Scolar gdzie zajmuje się terapią dzieci z zaburzeniami rozwojowymi, psychoterapią dzieci i młodzieży oraz prowadzeniem zajęć z zakresu treningu umiejętności społecznych. Prowadzę również zajęcia grupowe dla dzieci i młodzieży w poradni Przystań Psychologiczna. Uważam że praca psychologa wymaga ciągłego rozwoju i doszkalania się dlatego aktualnie odbywam 4- letnie szkolenie w zakresie terapii poznawczo – behawioralnej w Centrum Terapii Poznawczo Behawioralnej które jest akredytowane przez Oxford Cognitive Therapy Centre. Szkolę się również w terapii schematu dzieci i młodzieży oraz dorosłych. Pracuję pod superwizją. Praca z dziećmi daje mi dużo satysfakcji oraz radości.

 

Dominika Pietras

Keyboard, rytmika

 

 

Kalina Kwiatkowska

Logopeda